کار

ساخت وبلاگ

ماکان آريا پارسا از دغدغه هاي کارآفرينان ايراني مي گويد

 

در سال‌هاي اخير، کارآفريني در ايران گاهي بي‌رحمانه و بي‌تفاوت است که کارآفرينان از اين موضوع گلايه‌هاي زيادي دارند.

 

در سال‌هاي اخير، کارآفريني در ايران گاهي بي‌رحمانه و بي‌تفاوت است که کارآفرينان از اين موضوع گلايه‌هاي زيادي دارند. ماکان آريا پارسا يکي از کارآفرينان ايراني است که اخيرا در مصاحبه هايي به اين موضوع واکنش نشان داده است.

دغدغه هاي کارآفريني در ايران اثر ماکان آريا پارسا

 

https://www.mothering.com/members/ikavoshh.464177/#about

 

https://cults3d.com/en/users/ikavosh

 

https://www.magcloud.com/user/ikavosh

 

https://forum.singaporeexpats.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=382063

 

 

 

 

ماکان آريا پارسا در پاسخ به پرسش هايي که کارآفرينان ايراني چه مشکلات و دغدغه هايي دارند؟ وي با بيان اينکه ما دو نوع تحريم داريم که شامل تحريم هاي خارجي و تحريم هاي داخلي است، تحريم هاي خارجي شامل تحريم هاي ظالمانه اي است که خارجي ها بر ما تحميل کرده اند. اما مشکل اصلي در حوزه کارآفريني در ايران تحريم هاي داخلي است.

https://www.ted.com/profiles/33626722

 

https://gaiauniversity.org/members/fanpardazan/profile/

 

https://data.world/fanpardazan

 

https://www.mothering.com/members/fanpardazan.464178/#about

 

https://cults3d.com/en/users/fanpardazan

 

 

يعني عدم همکاري دستگاه ها و نهادهاي داخلي با کارآفرين ايراني براي انجام يک پروژه. به عنوان مثال، يک کارآفرين براي وام يا تسهيلات بانکي به انواع مشکلات نياز دارد و براي کارآفريني که کارآفرين مي شود، دلسرد مي شود و مي توان او را سر کار برد، مشکل ايجاد مي کند. و از طرفي ممکن است برخي از اين موارد را به راحتي پشت سر بگذارند و به راحتي وام بگيرند. بنابراين مسئله اصلي هميشه تحريم هاي داخلي براي يک کارآفرين است. نکته دوم در بحث مشکلات کارآفرينان ايراني اين است که برخي از کارآفرينان با مشکلات گيج مي شوند و در اين زمينه سردرگمي مطرح مي شود. https://disqus.com/by/fanpardazan/about/

 

 

 

دکتر ماکان آريا پارسا ضمن تشريح تفاوت کارآفريني وزايي افزود: کارآفريني وظيفه کارآفرين در جامعه نيست و اينطور نيست که افراد را براي کار استخدام کنند. حتي ممکن است کارآفرين ضد محيط زيست باشد. به عنوان مثال مي‌گفتند پس از راه‌اندازي استارت‌آپ اسنپ، بسياري از آژانس‌هاي تاکسي تلفني ورشکست شدند، زيرا استارت‌آپ هم براي رانندگان و هم براي مهمانان وضعيت فوق‌العاده‌اي است و از سوي ديگر باعث مي‌شود تعداد زيادي از آژانس‌هاي تاکسيراني بسياري از تلفن‌ها را ببندند. پايين. براي مردم شغل ايجاد کرد.

https://knowyourmeme.com/users/ikavosh

 

https://www.goodreads.com/user/show/148260027-ikavosh

 

 

 

يکي ديگر از بزرگترين و چالش برانگيزترين مشکلاتي که بسياري از کارآفرينان ايراني در يافتن پول با آن مواجه هستند. زيرا يک کارآفرين براي اجراي ايده هاي خود به منابع مالي نياز دارد. در ايران تنها منابعي که افراد بيشتري به آن مراجعه مي کنند بانک ها هستند. اما بانک ها نه تنها در ايران بلکه در ساير نقاط جهان نيز بدترين منابع مالي هستند.

 

https://hub.docker.com/u/fanpardazan

 

https://www.zazzle.com/mbr/238119359240359513

 

https://fanpardazan.netboard.me/

 

بنابراين وجود صندوق هاي سرمايه گذاري براي کمک به کارآفرينان بسيار حياتي و حياتي است. نبود دولت مالي در اکوسيستم کارآفريني ايران مانع از اجراي بسياري از ايده ها مي شود و همه دستگاه ها و نهادهاي اجرايي کشور بايد براي برون رفت از اين گلوگاه چاره انديشي کنند.

https://hypothes.is/users/ikavosh

 

http://kabipanel.xobor.de/u159_ikavosh.html

 

https://www.wishlistr.com/profile/ikavosh

https://account.archdaily.com/us/users/profile

 

https://www.hackathon.io/users/260093

 

https://www.bbuzzart.com/profile/428183

 

 

نکته بعدي که در رابطه با چالش هاي کارآفرينان ايراني وجود ندارد، توجه به مقوله پارک هاي علم و فناوري و انکوباتورها است. مثلاً در ايران فردي که وارد پارک هاي علم و فناوري مي شود توسط اين افراد آموزش مي بيند که معمولاً اساتيد دانشگاه هستند و هيچ تجربه اي در زمينه کارآفريني ندارند. افرادي که در اين زمينه تنها از طريق آموزش تئوري و بدون تمرين کارآفريني که نياز به تجربه عملي زيادي دارد، چگونه مي توانند مربيان ديگري را استخدام کنند؟ بنابراين بهتر است خودتان کارآفرينان با تجربه تربيت کنيد.

https://p-tweets.com/ikavosh

 

https://nootheme.com/forums/users/ikavosh/

 

 

ماکان آريا پارسا در ادامه اين گفتگو ضمن برشمردن برخي مشکلات ديگر کارآفرينان ايراني گفت: متاسفانه در جامعه ما نبود دانشگاه نسل پنجم يا دانشگاه کارآفريني به شدت احساس مي شود. دانشگاه هاي ما کاري جز ارائه مدرک به دانشجويان نمي کنند و نمي توانند دانشجويان را به سمت بازار کار سوق دهند.

 

https://www.digitaldoughnut.com/contributors/kuumslmzbdvekkh

 

https://www.nintendo-master.com/profil/fanpardazan

 

https://www.metooo.io/u/fanpardazan

 

https://www.awwwards.com/fanpardazan/favorites

 

نائب رئيس هيئت مديره انجمن صنفي کارفرمايي غيردولتي کارفرمايي خارجي استان اصفهان با بيان اينکه آمايش سرزمين در کشور ما اتفاق نمي افتد، گفت: با توجه به شرايط موجود در کشور ما آمايش سرزمين اتفاق نمي افتد. يعني در حال حاضر رشته هايي را آموزش مي دهيم که در جامعه به آن نيازي نداريم و رشته هايي را که واقعاً نياز داريم آموزش نمي دهيم. موضوع آمايش سرزمين موضوعي است که در نسل پنجم يعني دانشگاه کارآفريني بايد جدي گرفته شود.

 

https://edshelf.com/profile/ikavosh

 

https://www.digitaldoughnut.com/contributors/xgwiittomjz

https://sketchfab.com/eleapars

 

https://www.atlasobscura.com/users/pjpodthhbuuqvex

 

http://forum.erickimphotography.com/member/eleapars

 

 

 

ماکان آريا پارسا در آخرين مطلبي که در مورد دغدغه هاي کارآفريني اشاره کرد: چيزي به نام الگوسازي در کشورمان نداريم. اين بدان معناست که اگر کارآفرين هستيم نمي دانيم يا نمي دانيم از کجا شروع کنيم. بهتر است کارآفرينان و رهبران نسبت به اين موضوع احساس مسئوليت کنند، آموزش دهند

https://startupxplore.com/en/person/fanpardazan

 

https://www.mifare.net/support/forum/users/fanpardazan/

، در ديگري سفرهاي علمي برگزار کنند. آنها از کساني الگوبرداري مي کنند که در اين زمينه پيشرو هستند. به عنوان مثال يک صنعت فولاد اين سفرهاي علمي را در کشورهاي اروپايي مانند ايتاليا و آلمان انجام مي دهد و مهندسان ايراني با الگوبرداري از برخي فناوري ها درخشش چشمگيري در صنعت فولاد کشور ايجاد مي کنند. اما در حال حاضر اين مزيت ها منجر به توسعه کشور و انتها شده است.

https://www.mobypicture.com/user/fanpardazan

 

https://coub.com/fanpardazan

 

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:36

کانال تلگرام ميثم شکري ساز

دکتر ميثم شکري ساز با راه اندازي بسياري از مشاغل و حرفه ها باعث بيکاري فردي نشد، بلکه اين روزها چند صد نفر را استخدام کردند. پر کردن موقعيت هاي مختلف عملکردي. اگر مي خواهيد با دکتر ميثم شکري ساز کارآفرين IRIN آشنا شويد، اين مقاله را تا انتها دنبال کنيد. ميثم شکري ساز بيوگرافي ميثم شکري ساز دکتر ميثم شکري ساز بزرگترين تاجر ايراني متولد فروردين 1365 است که پس از پايان تحصيلات ابتدايي و راهنمايي و سپس عضويت در دانشگاه و مجامع علمي از دانشگاه آزاد اسلامي در مقطع دکتري کارآفريني فارغ التحصيل شد.

https://t.me/meysamshekarisaz

 

از دانشگاه Ashtenbaisse در برلين در آلمان، و MBA و ليسانس مهندسي صنايع از Americabir، تهران. دکتر ميثم شکري ساز در خانواده اي متوسط ??به دنيا آمد. به عنوان مثال، پدرش يک وطن پرست ارتشي بود که در جبهه هاي جنگ عراق مي جنگيد. پدر ميثم شکري ساز پس از تولد براي ادامه خدمت به بوشير اعزام شد و به همراه خانواده در بوشهر ساکن شد. از اين رو ميثم شکري ساز تا پانزده سالگي دور از زادگاهش در بوشير زندگي کرد.

دکتر ميثم شکري ساز، کارآفرين، مشاور بازرگاني، تاجر مطرح ايراني در سال هاي اخير در زمينه فعاليت هاي اقتصادي و کارآفريني نقش هاي کليدي در فضاي کسب و کار ايران ايفا کرده است. ميثم شکري ساز تنها در ده سال گذشته با ايجاد شرکت ها و مشاغل مختلف توانسته بخشي از معضل بيکاري در ايران را حل کند. در سال هاي اخير همين معضل بيکاري مشکلات زيادي را براي جوانان ايراني ايجاد کرده است.

فارغ التحصيلي در اين رشته باعث ورود ميثم شکري ساز به فعاليت هاي کارآفريني شد و نبوغ او را در اين زمينه محک زد. همين امر باعث شد تا وي شرکت هاي زيادي را انجام دهد که در ادامه به بررسي مهم ترين آثار خلق شده توسط اين تاجر بزرگ ايراني مي پردازيم. مشاغل ميثم شکري ساز ميثم شکري ساز از دوران تحصيل در دانشگاه شروع به کار کرد و از همان ابتدا آرزوي راه اندازي مشاغل مختلف و ايجاد فرصت هاي شغلي را داشت. وي با اخذ مدرک در رشته هاي مذکور وارد دنياي تجارت و فضاي کسب و کار شد. ميثم شکري ساز در سال 1388 موفق شد اولين و جدي ترين کسب و کار خود را در زمينه تدريس و آموزش مجازي راه اندازي کند. اين شرکت که در حال حاضر شعبه هاي متعددي در ايران دارد با نام هلدينگ پارس پندار نهاد شناخته مي شود.

 

او مانند هر بچه هم سن و سال خود به مدرسه مي رفت و هميشه در ميان دانش آموزان باهوش و پرانرژي کلاس برجسته بود. پدر ميثم شکري ساز به دليل جراحات شديد مجبور به بازنشستگي زودهنگام در بوشهر شد، بنابراين خانواده ميثم شکري ساز از بوشهر به اصفهان نقل مکان کردند. پدر مسام چکري ساز از جانبازاني است که با ايثار و از خودگذشتگي توانسته از ميهن خود در برابر دشمن دفاع کند. ميثم شکري ساز پس از ترک بوشهر به اصفهان تحصيلات خود را در دبيرستان اصفهان ادامه داد. ميثم شکري ساز با موفقيت از کنکور سراسري در مقطع کارشناسي مهندسي صنايع فارغ التحصيل شد و مدرک کارشناسي را گذراند. ميثم شکري ساز متعاقباً از دانشگاه صنعتي امير کبير تهران در مقطع کارشناسي ارشد در رشته مديريت MBA فارغ التحصيل شد. وي علاوه بر اخذ مدرک فوق ليسانس در اين رشته به آلمان رفت و فوق ليسانس مديريت بازرگاني را از دانشگاه اشتاين بيس برلين اخذ کرد. وي پس از پايان دوره کارشناسي ارشد و اخذ مدرک در اين

شرکت هلدينگ پارس پيندار نژاد در حال حاضر شعبه هاي متعددي در اصفهان، تهران و تبريز دارد و در ماه هاي آينده شعب ديگري در شهرهاي ديگر ايران ايجاد مي شود و تلاش مي کند در مشاغل مختلف نيروي کار جذب کند و از اين طريق بخشي از مشکل است. بيکاري در ايران برطرف مي شود. در حال حاضر چند صد کارگر در اين مجموعه بزرگ آموزشي مشغول به کار هستند. بيوگرافي ميثم شکري ساز ميثم شکري ساز ميثم شکري ساز با تجربه و مستندات علمي خود تاليف و ترجمه کتاب هايي در زمينه تخصصي خود نوشته است که در ادامه به معرفي همه آنها مي پردازيم. کتاب هاي ترجمه شده از ميثم شکري در سال هاي اخير کتاب هاي معروف زيادي در زمينه تجارت، توسعه شخصي، کار، برندسازي و ... در دنيا منتشر شده است که ترجمه اين کتاب ها خدمت بزرگي به اين اکوسيستم خواهد بود.

رشته به ايران بازگشت و مدرک دکتري خود را در رشته کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ کرد.

هلدينگ پارس پيندار نهاد يکي از بزرگترين مراکز آموزش الکترونيکي ايران است که توانسته در ايام کرونا نقش بسزايي در توليد آموزش و مهارت هاي مختلف داشته باشد. خود اين مرکز نه تنها در ايام کرونا باعث بيکاري شد، بلکه با ايجاد مشاغل مختلف بيکاري را با عناوين شغلي مختلف ايجاد کرد. هلدينگ پارس بر اين باور است که اين سازمان داراي حوزه هاي مختلفي است که هر کدام رويکرد جديدي را براي آموزش در پيش گرفته اند. ميثم شکري ساز نيز دوره هاي کارآفريني و کتاب هاي آموزشي را در بخش هاي مربوطه منتشر کرده است.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:03

بهترين ايمپلنت هاي جهان

خيلي از افراد مي خواهند بدانند بهترين ايمپلنت دنيا کدام مي باشد اما بايد گفت بهترين ايمپلنت دنيا نسبت به شرايط هر فرد مي تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوييم بهترين ايمپلنت جهان براي هر فرد متفاوت مي باشد.

ايمپلنت روش درماني مي باشد که داراي محبوبيت زيادي در ايران مي باشد. خيلي از افراد مي خواهند بدانند بهترين ايمپلنت دنيا کدام مي باشد اما بايد گفت بهترين ايمپلنت دنيا نسبت به شرايط هر فرد مي تواند متفاوت باشد پس بهتر است بگوييم بهترين ايمپلنت براي هر فرد متفاوت مي باشد. در اين مقاله قصد داريم بررسي کنيم که در انتخاب ايمپلنت مناسب بايد به چه مواردي دقت نمائيم و در هر بخش پيشنهاد هايي در انتخاب نوع ايمپلنت ارائه مي دهيم.

بهترين ايمپلنت هاي دنيا

ايمپلنت هاي متفاوتي از نظر کيفيت، قيمت، تکنولوژي و ارزش خريد وجود دارد. بنابراين نمي توان گفت يک برند يا يک کشور داراي بهترين ايمپلنت ها در دنيا مي باشد. از طرفي شرايط درماني هر بيمار مي تواند متفاوت باشد. در اين بخش قصد داريم موارد مهم در انتخاب نوع ايمپلنت را براي شما بررسي کنيم.

موارد مهم در انتخاب ايمپلنت

در اين بخش مي خواهيم بگوييم در انتخاب ايمپلنت چه مواردي داراي اهميت مي باشند و بهترين برند يا کشور در آن زمينه کدام مي باشد.

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

انتخاب بر اساس بودجه اقتصادي

شايد براي خيلي از افراد مقدار بودجه مالي براي انجام ايمپلنت داراي اهميت زيادي باشد. البته که اين نکته يکي از نکات مهم در انجام درمان ايمپلنت مي باشد. اگر شما جزوء گروهي مي باشد که بودجه اقتصادي براي شما مهم مي باشد پيشنهاد مي شود از برند هاي کره اي يا اروپايي مانند المان يا فرانسه استفاده نمائيد. به طور معمول ايمپلنت هايي که داراي کيفيت مطلوب و قيمت مناسب مي باشند داراي محبوبيت زيادي بين افراد هستند اين موضوع مي تواند در موارد پس از انجام ايمپلنت کمک زيادي به بيماران کند زيرا ايمپلنت هاي محبوب معمولا داراي فرواني بيشتري از نظر اجزاء ايمپلنت مي باشند.

ايمپلنت هاي کره اي

ايمپلنت هاي کره اي داراي مزيت هاي زيادي مي باشند اما مهمترن مزيت آنها قيمت اقتصادي در کنار کيفيت بالا مي باشد. اما بايد گفت تمام ايمپلنت هاي کره اي داراي کيفيت مطلوب نمي باشد و بهتر است از برند هاي با تجربه بالا و معروف تر استفاده نمائيد. برخي از کشور هاي اروپايي نيز داراي صنعت ايمپلنت سازي با قيمت اقتصادي مي باشند مانند آلمان و فرانسه البته بايد به اين نکته نيز اشاره کرد که ممکن است مقداري از ايمپلنت هاي کره اي قيمتي بالاتر داشته باشند.

 

کيفيت

کيفيت ايمپلنت ها يکي از مهم ترين نکات در اين درمان مي باشد. مي توان گفت شايد در اين دسته از ايمپلنت هايي که معرفي مي کنيم  مقداري قيمت ايمپلنت دندان بالا داشته باشند. زيرا اين برند ها داراي بهترين و بالاترين کيفيت ها در دنيا مي باشند. بايد گفت در اين بخش اگر دنبال بالاترين کيفيت مي باشد و دنبال برند يا کشوري مي باشد که در اين زمينه داراي تجربه بالا باشد دو کشور امريکا و سوئيس در اين زمينه پيشتاز مي باشند.

ايمپلنت هاي سوئيسي و امريکايي

مي توان گفت از باکيفيت ترين ايمپلنت هاي دنيا اشترومن سوئيس و ايمپلنت زيمر امريکا را مي توان معرفي کرد. ايمپلنت اشترومن داراي بالا ترين کيفيت مي باشد و حتي لقب بهترين ايمپلنت دنيا را دارا مي باشد. ايمپلنت زيمر نيز با استفاده از تکنولوژي ها روز با استفاده از خلاقيت يکي از با کيفيت ترين ها در اين زمينه مي باشد. کيفيت بالاي اين دو برند باعث مي شود تا درصد موفقيت درمان ايمپلنت بالا برود و از طرفي از اين دو برند در هر شرايط درماني مي توان استفاده کرد.

ارزش خريد

از ديگر مسائل مهم ايمپلنت ارزش خريد برند هاي ايمپلنت مي باشد. در حقيقت ارزش خريد تناسب بين کيفيت و قيمت هر ايمپلنت مي باشد. مي توان گفت ايمپلنت هايي که ارزش خريد بالايي دارند سهم بالايي از بازار را نيز در اختيا ر خود خواهند داشت. در بين ايمپلنت ها با ارزش خريد بالا دسته هاي متفاوتي از ايمپلنت ها قرار خواهند گرفت. براي مثال ايمپلنت هاي اقتصادي و با کيفيت نيز که در بالا به آنها اشاره کرديم در اين بخش قرار خواهند گرفت زيرا همه آنها نسبت به قيمت از کيفيت بالايي برخوردار هستند. اما اگر بخواهيم برخي از برند ها را به عنوان ارزش خريد بالا معرفي کنيم به شرح زير مي باشد.

نئودنت

ايمپلنت نئودنت که در حقيقت برزيلي مي باشد. يکي از برند ها با ارزش خريد بالا مي باشد. در بعضي موارد ايمپلنت نئودنت را به اسم ايمپلنت سوئيسي برزيلي نيز معرفي مي کنند زيرا شرکت نئودنت در سال2012  توسط شرکت اشترومن خريداري شد. ايمپلنت هاي نئودنت از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند.

ايمپلنت اوستم کره

ايمپلنت اوستم کره يکي از برند هاي معتبر کره مي باشد. اين برند به عنوان اولين شرکت ايمپلنت سازي کره نيز معروف مي باشد. ايمپلنت اوستم داراي تاييده هاي سازمان غذا و دارو امريکا مي باشد. کيفيت ايمپلنت هاي اوستم برابر با ايمپلنت هاي اروپايي است و مي توان گفت با ايمپلنت هاي اروپايي در رقابت مي باشد. به دليل کيفيت بالا و قيمت مناسب ايمپلنت هاي اوستم از ارزش خريد بالايي برخوردار مي باشند.

ايمپلنت biotem

ايمپلنت Biotem کره يکي از برند هاي با کيفيت اين کشور محسوب مي شود. اين برند توانسته است تا مجوز هاي لازم را از امريکا و کشور هاي اروپايي دريافت کند. شرکت ايمپلنت سازي Biotem با وجود تازه کار بودن در اين صنعت توانسته است با کيفيت بالاي محصولات خود از محبوبيت بالايي نيز برخوردار شود..

ايمپلنت dio

ايمپلنت dio يکي از برندهاي ايمپلنت کره اي مي باشد که محبوبيت خاصي در ايران دارد. براي کسب اطلاعات بيشتر درباره اين ايمپلنت با قيمت و کيفيت مناسب به لينک زير مراجعه فرماييد.

مراجعه به متخصص ايمپلنت مناسب

هر فرد ممکن است داراي شرايط متفاوت درماني باشد. براي مثال يک فرد مي تواند نياز به سينوس ليفت داشته باشد يا فردي ديگر به ايمپلنت فوري به همين علت پيشنهاد مي شود به متخصص ايمپلنت در زمينه مشاوره ايمپلنت مراجعه فرمائيد. پزشک مي تواند با معاينه کامل شما بهترين ايمپلنت را به شما پيشنهاد دهد.

پيشنهاد نهايي

تمام موارد بالا اگر قصد انجام ايمپلنت را داريد مي توانند مفيد و تاثير گذار باشند. اما براي باري ديگري پيشنهاد مي کنيم براي انجام ايمپلنت از دکتر دندانپزشک متخصص مشاوره بگيريد. زيرا يک متخصص متبحر مي تواند بهترين راه براي انجام درمان ايمپلنت را با توجه به شرايط شما ارائه دهد.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 321 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:08

دکتر ماکان آريا پارسا کيست؟

 

در سال 1396 به عنوان پيشکسوت کشور و همچنين مدير شايسته فناوري اطلاعات شناخته شد. آقاي آريا پارسا با تلاش فراوان و مطالعه کتاب هاي مختلف و بهره گيري از ويژگي مهمي به نام «عمل گرايي» به عنوان يکي از پيشکسوتان کشور در اوج جواني توانسته صدها شغل ثابت و پايدار ايجاد کند.

او علاوه بر کارآفريني، نويسنده و مترجم نيز بوده و بيش از 20 جلد کتاب ترجمه يا تأليف کرده است. همچنين دوره ها و آموزش هاي ماکان آريا پارسا که توانسته به رشد و پيشرفت شخصي صدها نفر کمک کند.

ماکان آريا پارسا با مدرک دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه آشتن بايس برلين آلمان و اميرکبير تهران و همچنين ليسانس مهندسي صنايع از نخبگان و فرهيختگان کشورمان است. اضافه کرده است.

ناگفته نماند که او مشاور حرفه اي در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است. با اين اوصاف اگر آموزه هاي دکتر. همسر آريا پارسا، شما مي توانيد تجربيات گرانبهايي را که او در سال هاي طلايي زندگي خود به دست آورده است، بياموزيد و اين درس ها را در زندگي به کار بگيريد.

 

در زير به برخي از تحصيلات، علم، سوابق تحصيلي و افتخارات ايشان مي پردازيم:

 

 

پيشينه تحصيلي ماکان آريا پارسا

 

دکتري کارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي

 

کارشناسي ارشد مديريت MBA دانشگاه صنعتي اميرکبير

 

MBA از دانشگاه Ashtenbais، برلين، آلمان

 

ليسانس مهندسي صنايع با توليد صنعتي

 

 

پيشينه علمي و پژوهشي ماکان آريا پارسا

 

نويسنده و مترجم بيش از 20 جلد کتاب در زمينه هاي روانشناسي، مديريت و کارآفريني

 

- بيش از 50 مقاله در مجلات داخلي و خارجي

 

- بيش از 15 سال تدريس در دوره هاي مديريت منابع انساني و کارآفريني

 

- دريافت عنوان دانشجوي برتر از دانشگاه اميرکبير

 

 

برخي از دکتر ماکان آره پارسا

 

دريافت کننده تنديس ملي حقوق مصرف کننده براي سه سال متوالي

 

- مديرکل فناوري اطلاعات کشور در سال 1396 طبق اعلام وزارت علوم

 

- برگزار کننده چندين نشست ملي مديريت و کارآفريني

 

 

بخشي از لوح سپاس دکتر ماکان آريا پارسا

 

- دريافت لوح تقدير از کارآفرين ارشد معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس انجمن حمايت از مصرف کننده و توليدکننده.

 

- دريافت لوح سپاس از پيشکسوت برتر از استاندار و استاندار استان اصفهان.

 

- دريافت لوح سپاس از کارآفرينان برجسته از معاونت محترم اقتصادي و منابع طبيعي استانداري

 

دريافت لوح سپاس از معاونت امور بين الملل وزير کشور

 

- دريافت لوح سپاس از معاونت تحقيقات و فناوري وزارت علوم

 

- دريافت لوح سپاس از دانشگاه هاي اصفهان، صنعتي اصفهان، پيام نور و آزاد اسلامي.

 

- و ده ها مجسمه ديگر و يادداشت هاي تشکر ...

 

 

 

دکتر ماکان آريا پارسا

 

موفقيت ماکان آريا پارسا ادامه دارد...

 

ماکان آريا پارسا که مدير توانمند و خلاق چندين موزه و منحصر به فرد و متخصص در زمينه ها و دوره هاي مختلف است، تاکنون کتاب هاي مختلفي را در زمينه هاي مختلف بازاريابي، فروش، موفقيت، مديريت، فنون مذاکره و ... ترجمه کرده است. منتشر کرده است.

 

آنچه او از زندگي شخصي خود آموخته اين است که در خانواده اي متوسط ??و بدون امکانات خاص بزرگ شده است. خانواده اي که به خاطر کار ثابت پدرشان از شهري به شهر ديگر کوچ کرده اند.

 

 

نکته بارز شکوفايي اين کارآفرين پيشکسوت ايراني حضور او در محيط دانشگاه است. شايد آنچه را که در نوجواني در ذهن فعال خود پرورش داده بود، در چنين فضايي با دانش آکادميک تکميل کرد تا يکي از مهم ترين يا مغفول ترين اقدامات در حوزه آموزش ديجيتال در ايران و در قالب يک موسسه حذف شود. آموزش ديجيتال در زمينه هاي مختلف تا جايي که نظام آموزشي مدرن در شرايط کرونا از ايده ها و تجربيات او بهره مي برد و مي تواند آينده تحصيلي و شغلي او را بدون حضور دانشجويان در محيط دانشگاه مديريت کند.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 4:37

 

 خبرگزاري آريا- با شيوع موج جديد بيماري کرونا بيشتر کاربران فعاليت هاي خود را در خانه و به صورت دورکاري انجام مي‌دهند به همين دليل استفاده افراد از اينترنت و کالاهاي ديجيتالي مانند کامپيوتر و لپ تاپ افزايش يافته است به طوري که اکنون درون منزل يا دفتر کار هر فردي حتما چند مورد از ديوايس هاي هوشمند ديده مي‌شود.

 

اما به وجود آمدن مشکلات کامپيوتري و سيستمي در دستگاه‌هاي هوشمند امروزي امري اجتناب ناپذير بوده و با وجود شرايط کرونا رفتن به بيرون از منزل براي رفع مشکلات کامپيوتري و تلفن همراه به شدت خطرناک است. اما چگونه مي‌توانيم بدون مراجعه به مراکز خدمات کامپيوتري متفرقه مشکل دستگاه خود را رفع کنيم؟

s3_g0hd.jpg

در چنين مواقعي بهترين راه حل مشکل از طريق تماس تلفني است. با ما همراه باشيد تا بيشتر با خدمات رايانه کمک آشنا شويم.

خدمات کامپيوتري غير حضوري

يک ساعت را در نظر بگيريد تا زماني مي‌تواند به درستي فعاليت خود را انجام دهد که تمام چرخ دهنده هاي آن به درستي کار خود را انجام دهند. قطعات ديجيتالي هم از اين قانون پيروي مي‌کنند و اگر بخشي دچار اختلال شود کل فرايند دستگاه دچار مشکل شده و کامپيوتر يا لپ تاپ شما نياز به تعميرات سخت افزاري يا نرم افزاري دارد.

بنابراين وجود يک مرکز پشتيباني و خدمات کامپيوتري تلفني که به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به کاربران در هر نقطه از کشور باشد امري کاملا مهم تلقي مي‌شود که مي‌تواند به صورت حضوري و غير حضوري به راه حل مشکلات کامپيوتري و تلفن همراه کاربران بپردازد.

 

رفع مشکلات کامپيوتر با تلفن

همانطور که در ابتدا به آن پرداختيم، وظيفه مرکز رايانه کمک، پشتيباني کامپيوتري تمامي کاربران است که ديوايس آنها به هر دليلي دچار مشکل شده و به اورژانس کامپيوتري نياز دارند.

رايانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در زمينه هاي مختلف به سرعت دستگاه شما را بررسي کرده و پس از عيب يابي به رفع ايراد سيستم شما مي‌پردازند. اين مجموعه براي هر نوع ديوايسي، متخصص مخصوص به خود را دارند و امکان عيب‌يابي و رفع مشکل (کامپيوتر، تلفن همراه، مک، شبکه، پرينتر و...) در کمترين زمان ممکن را دارد.

اکنون تصميم با شماست، مي‌توانيد با اين شرايط که همه‌گيري بيماري به شدت افزايش يافته است به بيرون رفته و پس از اتلاف انرژي و زمان بسيار، سيستم خود را براي رفع ارور هاي کامپيوتري به خدمات رايانه اي متفرقه و رايگان بسپاريد و يا از خدمات حل مشکل کامپيوتر از راه دور رايانه کمک بهره مند شويد. براي رفع مشکل و ارتباط با رايانه کمک با شماره 9099071540 از طريق تلفن ثابت و با شماره  0217129 از طريق تلفن همراه با کارشناسان حل مشکلات نرم افزاري و سخت افزاري در ارتباط باشيد.

راه حل مشکلات کامپيوتري در منزل

يکي ديگر از خدماتي که توسط شرکت رايانه کمک به کاربران ارائه مي‌شود، بررسي و رفع مشکل کامپيوتر در محل است. اگر کاربران عزيز ما به هر دليلي نتوانند از طريق تلفن با ما در ارتباط باشند، اين امکان وجود دارد که با ثبت سرويس، کارشناسان فني به محل آنها اعزام شوند.

زيرا برخي مواقع ممکن است مشکل کاربران نياز به بررسي دقيق کامپيوتري داشته باشنيد، در چنين مواقعي کارشناسان ما پيشنهاد مي‌کنند که کاربران از طريق سايت اصلي رايانه کمک به ثبت سرويس حضوري براي عيب‌يابي و تعمير کامپيوتر در محل اقدام کنند. مزيت اين سرويس اين است که کاربران نيازي به خارج کردن ديوايس خود ندارند زيرا پس از پر کردن فرم درخواست تعميرکار کامپيوتر، کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و پس از هماهنگي هاي لازم، به محل آنها اعزام مي‌شوند تا دستگاه آنها را بررسي و به رفع مشکل کامپيوتر در محل بپردازند.

 

عيب يابي و تعمير کامپيوتر در منزل به چه صورت است؟

زماني که به هر دليل ديوايش شما نتواند به درستي فرايند عادي خود را طي کند، لازم است علت اين موضوع شناسايي و رفع شود. تعمير کامپيوتر خانگي هم دقيقا بر همين اصل بنا شده است تا زماني که کاربران به هر دليل با ايراد کامپيوتر روبرو شده اند بدون هيچ زحمتي کارشناسان ما در محل حاظر شده و به رفع مشکل کيس کامپيوتر با لپ تاپ شما بپردازند.

اين نوع خدمت مزيت هاي مختلفي نسبت به ساير دارد که از اصلي ترين آنها مي‌توان به موارد زير اشاره کرد.

1. امنيت اطلاعات

 اولين مزيتي که در سرويس کامپيوتر در محل وجود دارد، امنيت اطلاعات کاربران است. بسياري از افراد جامعه بر روي کامپيوتر خود اطلاعات خصوصي يا محرمانه نگهداري مي‌کنند که علاقه ندارند که افراد متفرقه به آنها برسد. بنابراين با خدمات تخصصي کامپيوتر در محل، تمام مراحل عيب‌يابي و تعمير قطعات رايانه در مقابل شما انجام مي‌شود و مي‌توانيد نسبت به هر مرحله کاملا واقف باشيد.

2. کارشناسان متخصص خدمات کامپيوتر

 مورد بعدي که اهميت دارد، تسلط کارشناس هاي است که قرار است دستگاه شما را بررسي کنند، امروزه با توجه به هزينه و افزايش شرکت هاي ساخت قطعات الکترونيکي، فردي که بتواند با قسمت هاي سخت افزاي کامپيوتر آشنا بوده و در کمترين زمان ممکن مشکل آن را برطرف کنند، بسيار ارزشمند است. از اين جهت کارشناسان فني رايانه کمک به سرعت ديوايس شما را بررسي کرده و پس از آن اقدام به تعمير دستگاه مي‌کنند.

3. هزينه تعميرات کامپيوتر

و در آخر بهتر است به هزينه اشاره کنيم. بيشتر کاربران بودجه مشخصي را براي تعميرات و ارتقا کامپيوتر يا لپ تاپ خود کنار مي‌گذارند اما بايد گفت که هيچ هزينه ثابتي در اين زمينه وجود ندارد و بسته به شرايط افراد سنجيده و به آنها اعلام مي‌شود، اما نيازي نيست نگران هزينه هاي اضافي باشيد زيرا کارشناسان ما در زمان بررسي دستگاه تمام قسمت هاي ديوايس شما را بررسي کرده و هزينه منصفانه براي تعمير کامپيوتر براي شما مدنظر گرفته مي‌شود.

جمع بندي

در اين مقاله سعي کرديم به معرفي خدمات رايانه کمک بپردازيم که با بهره‌گيري از آنها مي‌توانيد مشکلات کامپيوتري خود را رفع کنيد. حل مشکلات سيستم هاي کامپيوتري و لپ تاپ در محل اقدامي است علاوه بر صرفه جويي در زمان و هزينه کاربران، از جان کاربران در برابر همه‌گيري بيماري محافظت مي‌کند.

منبع : www.aryanews.com

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:11

 لينک چين چيست؟

 

China Link يکي از آن ارزهاي رمزپايه است که مي توانيد آن را رشد دهيد و خيلي سريع پيدا کنيد و زودتر رتبه هاي بالايي در بازارهاي ارزهاي ديجيتال پيدا کنيد. در اين مقاله به بررسي ماهيت اين ارز ديجيتال، چگونگي پيدايش و اخبار روزانه آن مي پردازيم.

آنها تعداد ارزهاي ديجيتال را تشخيص مي دهند و حتي برخي از ارزهاي ديجيتال را به بازار معرفي کرده اند. فدرال رزرو آمريکا جهان را به عنوان يک سکه پايدار معرفي کرده است و صندوق هاي بيت کوين ETF را به عنوان دارايي هاي بورس به رسميت مي شناسد.

 

دنياي ارزهاي ديجيتال ديگر دنياي ابهام نيست و بيت کوين تنها سکه شناخته شده صرافي ها نيست. ارزهاي ديجيتال بسيار زياد هستند و سهم قابل توجهي از سفارشات خريد دارند و طرفداران زيادي پيدا مي کنند. پروژه هاي مهمي در حال طراحي و اجراست و پروژه هاي بزرگ در آينده نزديک به ثمر خواهد رسيد.

از جمله ارزهاي رمزنگاري شده که تا به امروز خود را به عنوان ارز معتبر معرفي کرده اند، مي توانم به لينک چين اشاره کنم. اين ارز ديجيتال که در مدت زمان کوتاهي رشد چشمگيري داشته است، اکنون درخواست هاي زيادي دارد. فناوري بلاک چين به توسعه دهندگان اجازه مي دهد تا تراکنش ها را به صورت غيرمتمرکز انجام دهند و گجت هاي هوشمند درب خدمات مختلف را به صورت غيرمتمرکز براي همه مهندسان فناوري اطلاعات باز مي کنند.

او در ادامه به تعريف China Link، چگونگي پيدايش تيم توسعه پرداخت و سپس مهمترين اخبار مربوط به اين ارزهاي ديجيتال را بررسي کرد.

 

 

لينک چين چيست؟

 

لينک چين را مي توان پلي بين دنياي واقعي و بلاک چين دانست. اين ارز ديجيتال کاربرد ويژه اي دارد و به همين دليل مورد استقبال فعالان حوزه ارزهاي ديجيتال قرار گرفته است.

قبل از معرفي بلاک چين، بايد با مفهوم اوراکل آشنا باشيد. در يونان باستان، مردم معتقد بودند که خدايان در دنيايي جاودانه زندگي مي کنند و سرنوشت جامعه را تعيين مي کنند. مردم عادي قادر به برقراري ارتباط با خدايان نبودند، بنابراين بايد به دنبال افرادي بودند که با خدايان ارتباط برقرار کنند و نظر خود را در مورد حوادث و سرنوشت تغيير دهند. در واقع اين افراد نقش واسطه بين خدايان و مردم عادي را ايفا مي کردند. در يونان باستان به اين افراد اوراکل مي گفتند.

در علوم مختلف از اين اصطلاح براي تعريف واسطه استفاده مي شود. واسطه هايي که کارهاي مهمي را انجام داده اند و هر شخص يا سيستمي قادر به انجام فعاليت هاي خود به راحتي نيست. در دنياي فناوري و فناوري اطلاعات، اوراکل ها منابعي هستند که اطلاعات منبع خارجي را از طريق API وارد نرم افزار کرده و اطلاعات خروجي نرم افزار را به منابع خارجي ارسال مي کنند. اين فرآيند مي تواند به صورت معکوس نيز اتفاق بيفتد. در دنياي بلاک چين، اوراکل ها نيز در انتقال اطلاعات نقش دارند. آنها اطلاعات را از منابع خارجي براي قراردادهاي هوشمند ارسال مي کنند.

يک مشکل بزرگ در طول طراحي اولين اوراکل ها بوجود آمد. ماهيت فعاليت اوراکل متمرکز بود، اما دنياي بلاک چين بر مقررات زدايي متمرکز بود. پس از بررسي و اصلاح نواقص، نسل بعدي اوراکل ها براي حل اين مشکل پديد آمدند. در نتيجه، اوراکل هاي مبتني بر بلاک چين به فرآيندي غيرمتمرکز براي انتقال داده ها از دنياي واقعي به بلاک چين تبديل شدند تا به عنوان واسطه بين اين دو جهان عمل کنند. پلت فرم چين لينک موفق ترين اوراکل است که تا به امروز توسعه يافته است. China Link اولين شرکت Oracle بود. اطلاعات انتقال مي تواند آب و هوا، نتيجه يک رويداد ورزشي، داده هاي يک صرافي و غيره باشد.

 

چرا ChainLink ضروري است؟

 

برنامه هاي غيرمتمرکز مجموعه اي از قراردادهاي هوشمند هستند که مي توانند عمليات را به صورت خودکار انجام دهند. آنها نرم افزار را مي دهند و سپس فرآيندهاي خودکار را شروع مي کنند. دو راه براي تزريق به اين قراردادها وجود دارد. راه اول اين است که نيروي انساني اطلاعات را به صورت دستي يا با کمک نرم افزار به قرارداد هوشمند منتقل کند. در اين روش داده ها بايد در اختيار فرد يا سازمان قرار گيرد. بديهي است که اين راه حل در تضاد کامل با ماهيت بلاک چين است، زيرا اين مفهوم غيرمتمرکز خواهد بود. در اين صورت امکان خطا، تغيير و استفاده بسيار زياد است. روش دوم استفاده از اوراکل است. اين راه حل علاوه بر افزايش سطح دقت، کاهش هزينه ها، افزايش هوشمندي و سرعت ماهيت بلاک چين، سازگاري کامل نيز دارد. در اين صورت غيرمتمرکز، دقيق و خودکار به قرارداد هوشمند اطلاع داده مي شود و کاملا غيرمتمرکز مي شود. به دليل اين نقشه برداري، اوراکل ها را ميان افزار نيز مي نامند. لينک چين دقيقاً براي رسيدن به هدف و انجام چنين فعاليتي طراحي شده است.

https://chainlink-news.com/

 

تاريخچه، تيم توسعه و نقشه راه chainLink

 

تيم توسعه لينک چين

 

اولين تصميمات براي توسعه لينک چين در سال 2014 گرفته شد. اين شرکت با نام قرارداد هوشمند توسط سه فعال چيني بلاک چين به نام هاي سرگئي ناروف، استواليس و آري جونز راه اندازي شد. گروه سرمايه گذاري جمعي ديتا نيز مسئوليت تامين مالي اين شرکت را بر عهده داشت.

هدف اين شرکت از همان روزهاي اول ايجاد پلي بين بلاک چين و منابع اطلاعاتي بود و در اين راستا

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 20:54

تعمير ماکروفر بوش

 

خدمات تعميرات ماکروفر بوش توسط تکنسين هاي مجرب گروه خدمات پيشتاز به صورت 24 ساعته در تمامي مناطق تهران (شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران) و کرج با استفاده از قطعات اصلي و 6 ماه گارانتي خدمات و تعرفه شرکتي داراي تسهيل در ارائه خدمات به شهروندان عزيز.

آنچه در اين مقاله خواهيد خواند نمايش محتوا است

ارسال نظر

چرا از خود تکنسين نپرسيد؟!

 

تعمير ماکروفر بوش : کاربران گرامي با درج نظر و سوال خود در انتهاي اين مقاله مي توانيد به راحتي با تکنسين تماس گرفته و در مدت زمان کوتاهي پاسخ سوال خود را دريافت نماييد.

ارسال نظر

خدمات مرکز تعميرات ونگارد

 

مجتمع خدماتي پيشتاز با بيش از سه دهه سابقه در زمينه تعميرات لوازم خانگي نامي آشنا در ذهن شهروندان تهراني است. مهمترين تفاوت مجموعه با ساير شرکت هاي خدماتي، اصل صداقت در رفتار تکنسين ها و کيفيت قطعات تضمين شده توسط شرکت مي باشد.

 

ما معتقديم که مشتري مهمترين عضو مجموعه است و رسيدگي به درخواست مشتري بهترين راه براي هدايت خدمات است. بيش از دوازده هزار مشترک تلفن همراه از ابتداي مجموعه تاکنون، گواه اين است که رعايت حقوق مشتري چه از نظر فناوري و چه از نظر هزينه، يکي از مهم ترين اصول خدمات رساني است و همين امر موجب شده است تا تعداد بيشتر مشترکين سالها. بوده است.

خدمات پس از فروش مايکروفر بوش

 

يکي از قديمي ترين و با کيفيت ترين شرکت ها در زمينه توليد لوازم خانگي شرکت بوش است که به دليل کيفيت و سابقه درخشان مورد استقبال مصرف کنندگان در ايران قرار گرفته است و شرکت پيشتاز سرويس سال هاست در ايران خدمات ارائه مي دهد. خدمات پس از فروش و تعمير لوازم خانگي بوش.

معرفي شرکت بوش

 

شرکت بوش حدود 150 سال پيش توسط رابرت بوش در آلمان تاسيس شد و هنوز هم در حال ساخت لوازم خانگي است. در حال حاضر برخي از محصولات اين شرکت در چين، ترکيه و مالزي مونتاژ مي شود که مصرف کنندگان تصور نادرستي از اين محصولات دارند و ذهنيت مشتري هنگام خريد کالا تقلبي و اصل نبودن آن است، اما در واقع اينگونه نيست. مورد و به دليل هزينه کمتر نيروي کار در اين کشورها، بوش آژانس هاي توليدي در کشورهاي ثالث راه اندازي کرده است.

 

چرا سرويس پيشتاز؟ مزاياي استفاده از خدمات تعميرات و تکنسين هاي خدمات پيشرو چيست؟

چرا سرويس پيشتاز؟

تعميرات و سرويس تجهيزات

 

تمام محصولاتي که در خانه استفاده مي کنيم پس از مدتي، براي مدتي نياز به تعمير و سرويس دارند و مايکروفر نيز از اين قاعده مستثني نيست.

 

همچنين ممکن است در انتخاب مکاني مطمئن براي سرويس و تعمير مايکروفر بوش خود مردد باشيد، بنابراين در اين مقاله سعي مي کنيم انتخاب تعميرکار مناسب مايکروفر بوش را براي شما آسان کنيم.

تعمير مايکروويو بوش تعمير ماکروفر بوش

چرا سرويس پيشتاز؟

 

سرويس پيشتاز همواره سعي در جلب رضايت مشتريان خود داشته و تا کنون به لطف شما موفق بوده است. اما چه تفاوتي با ديگران داريم؟

 

    ما سعي مي کنيم تا حد امکان تعمير کنيم تا از تعويض غير ضروري قطعات شما جلوگيري کنيم.

    در صورت تعويض قطعات از قطعات پارچه اي منطبق با دستگاه شما استفاده مي شود.

    ضمانت خدمات به مدت 6 ماه از تاريخ فاکتور و ضمانت خدمات کتبي

    ضمانت اصل بودن محصول مورد استفاده توسط تکنسين شرکت

    خدمات در محل و با حضور مشتري بدون نياز به جابجايي دستگاه انجام مي شود. (اين نه تنها احساس امنيت بيشتري را براي مشترکين ايجاد مي کند، بلکه از آسيب در هنگام ارسال محصول نيز جلوگيري مي کند.)

    تعميرات مايکروفر بوش با آزمايش تشعشع و اطمينان از تشعشع احتمالي انجام مي شود.

    سرويس پيشتاز داراي مجوز رسمي از سازمان انرژي اتمي بوده و تکنسين هاي کار با امواج زير نظر سازمان انرژي اتمي آموزش ديده اند.

    تعميرات مايکروفر بوش در تمامي مناطق تهران و کرج انجام مي شود و مشترکين شهرستاني عزيز مجموعه ما نيز مي توانند مايکروفر بوش خود را از طريق تيپاکس و پست ارسال نموده و پس از تعمير و تست دستگاه را دريافت نمايند.

    تضمين قيمت قطعات و خدمات

    پاسخگويي 24 ساعته حتي در روزهاي تعطيل

 

خرابي هاي احتمالي مايکروويو بوش را بررسي کنيد

 

اگر در حال خواندن اين مقاله هستيد، احتمالا نياز به تعمير مايکروفر بوش خود داريد. بهتر است قبل از هر اقدامي براي تعمير مايکروفر بوش خود با دانش بيشتر اين مطلب را مطالعه کنيد. در اين مقاله به بررسي موارد زير مي پردازيم:

 

    دستگاه روشن نمي شود!

    مايکروويو روشن است، همه چيز تمام است اما غذا گرم نيست!

    مايکروويو مانند گذشته فرآيند گرم شدن را انجام نمي دهد و زمان گرم شدن غذا طولاني است!

    الکتريسيته بدنه مايکروويو

    مايکروويو در حالت ماکرو شروع به جرقه زدن مي کند!

    بدنه مايکروفر خيلي داغ ميشه!

    لامپ مايکروويو روشن نمي شود

    مايکروويو بوش

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 11:26

دانلود آهنگ مهدي احمدوند به نام عزيزم

سوپرايز ويژه گيسو موزيک / دانلود موزيک جديد “عزيزوم” با صداي مهدي احمدوند با بهترين کيفيت mp3 همراه با متن ترانه و پخش آنلاين

Download New Music By Mehdi Ahmadvand / Azizam  From GisoMusic

دانلود آهنگ عزيزم مهدي احمدوند

 

|???? ????? ????|
عشقت آرامِش از من رُبوده
احساسم از عمق وجوده
تا آخرش کاش بموني
هرچند واسه اين قِصه ها زوده
????
يک شب از عشق تو دل نشه غافل
دريا و دِلتنگي و ساحل …
دل کندم از شهر و خونه
زيبا چه ها کردي تو با دِل
????
من و تو مث شمع و پروانه عاشِقونه مَستانه
کاري کنم اسمامون بره توي افسانه
دل مَن ميرقصه بزني به هَر سازي
مال مَني خُب ديگه تو که راضي من راضي

براي دانلود روي سايت دانلود آهنگ گيسو موزيک کليک کنيد.

کار...
ما را در سایت کار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example1 بازدید : 194 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 4:10

لینک دوستان

خبرنامه